BEZPIECZNE APARTAMENTY i DOMKI - Covid-19

Regulamin

Regulamin Apartamentu

W celu zapewnienia Państwu udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień  prosimy

o zapoznanie się z poniższym regulaminem.

 

Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się, przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.

  1. Apartament wynajmowany jest na doby.

  2. Potwierdzenie rezerwacji apartamentu/domu nastepuje po wpłaceniu zadatku. Zadatek jest bezzwrotny i nie ma możliwości przeniesienia go na inny termin. Rezerwacje Voucherowe muszą zostać opłacone w całości, w przypadku anulacji wpłacona kwota jest bezzwrotna. Zadatek jest płatny do 3 dni roboczych od daty wstępniej rezerwacji z wyłączeniem rezerwacji dokonanych na mniej niż 3 dni robocze przed rozpoczęciem pobytu. Płatności przez system My Benefit nie mogą zostać rozliczone gotówkowo.

  3. Można odstapić swoją rezerwację osobom innym jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu tej sytuacji z biurem rezerwacji.

  4. Pobyt w apartamencie rozpoczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu. Pobyt gości w apartamencie odbywa sie na wlasne ryzyko.

  5. Zameldowanie do godziny 23.00 jest bezpłatne. Za zakwaterowanie w godzinach 23:00-01:00 obowiązuje dodatkowa opłata 40 zł, w godzinach 01:00-07:00 - dopłata 90 zł.

  6. Możliwość opuszczenia apartamentu po godzinie 11.00 należy uzgodnić z zarządcą apartamentu (Biuro Zakopane Apartamenty). Przedłużenie pobytu skutkuje dodatkową opłatą 10 zł/godz.

  7. Możliwość wcześniejszego przyjazdu przed godziną 16.00 należy uzgodnić z zarządcą apartamentu. Wcześniejsze zakwaterowanie skutkuje dodatkową opłatą 10 zł/godz.

  8. W apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00.

  9. Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokoju innych osób. Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, naruszającym spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nieprzestrzegającym powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi zarządca apartamentu ma prawo wymówić apartament w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat.  Zarządca nie jest zobowiązany wówczas  do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.  

  10. Zarządca obiektu ma prawo anulować wstępną rezerwację w ciągu 24 h od momentu rezerwacji bez podania przyczyny.

  11. Zarządca obiektu ma prawo odmówić zakwaterowania i przyjęcia gości, którzy wykazuja agresję słowną lub cielesną wobec pracowników, operatora lub innych gości. Wpłacony wcześniej zadatek nie podlega zwrotowi.

  12. Gość apartamentu winien uregulować należność za pobyt w dniu przyjazdu, a także wypełnić kartę meldunkową w trakcie meldowania. Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość.

  13. Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji komplet kluczy, który zobowiązani są zwrócić zarządcy apartamentu w dniu wyjazdu. W przypadku zagubienia lub ich zniszczenia  Goście ponoszą opłatę w wysokości 50 zł (pilot do bramy 150 zł).

  14. Zabranie ze sobą zwierząt domowych należy uprzednio uzgodnić z zarządcą apartamentu. Obsługa apartamentu ma prawo odmówić udostępnienia miejsca noclegowego gościom, którzy zabrali ze sobą zwierzę domowe do obiektu wcześniej tego nie uzgadniając. Psy przez cały czas muszą być trzymane na smyczy. Dla zwierzęcia powinno być zabrane legowisko. Zabrania się przebywania zwierząt na kanapach, sofach, fotelach. Wymagane jest sprzątanie za zwierzęciem. Za pobyt zwierząt pobierana jest dodatkowa opłata (wg.cennika na stronie internetowej).

  15. Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione przez zwierzę. Zabrania się także pozostawiania zwierząt bez opieki w apartamencie.

  16. Przedmioty pozostawione przez gościa po opuszczeniu apartamentu na prośbę gościa mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany przez niego adres. W innym przypadku, po  trzech dniach od daty wyjazdu gościa z apartamentu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.

  17. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących stworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

  18. Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu  prosimy o sprawdzenie, czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia  rzeczy będących wyposażeniem apartamentu (np. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, itd). Prosimy o dbanie o wynajęty apartament, o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zamykanie okien i zakręcanie wody.

  19. W apartamencie obowiązuje zakaz palenia tytoniu i innych używek.

  20. W dniu zameldowania pobierana jest kaucja zwrotna przy wyjeżdzie w wysokości 200-500 zł w zależności od aparamentu, która jest zabezpieczeniem na poczet ewentualnych szkód dokonanych przez gości w apartamencie.

  21. Wszelkie usterki urządzeń znajdujących się w apartamencie należy zgłaszać natychmiast obsłudze apartamentu. Gość, który umyślnie lub przez niewłaściwe użytkowanie zniszczy wyposażenie apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszta.

  22. W dniu wyjazdu obsługa apartamentu sprawdza stan pomieszczeń w obecności gościa. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przez obsługę przy odbiorze apartamentu będą rozwiązywane na drodze porozumienia z gościem przed jego odjazdem. W przypadku kwestii spornych roszczenia będą dochodzone na drodze sądowej.

  23. O przyjeździe większej liczby osób niż zakłada to rezerwacja prosimy informować najpóźniej dwa dni przed przyjazdem. Na pobyt większej liczby gości zgodę musi wydać zarządca apartamentu (stosownie do możliwości). W przypadku niedopełnienia tego punktu regulaminu zarządca apartamentu ma prawo naliczyć dodatkowe koszty związane z pobytem dodatkowych osób zgodnie z cennikiem. Dodatkowo będzie naliczona opłata 30 zł od osoby za dościelenie dodatkowej pościeli.

  24. O przyjeździe mniejszej liczby osób niż zakłada to rezerwacja prosimy informować najpóźniej dwa dni przed przyjazdem. Zmniejszenie ilości osób w dzień przyjazdu lub w trakcie trwania pobytu nie skutkuje zmianą ceny za pobyt - obowiązuje cena z rezerwacji.

  25. Obowiązują ceny widoczne w cenniku w momencie dokonywania rezerwacji i przesyłane w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku dokonywania zmian w rezerwacji obowiązują ceny widoczne w cenniku w momencie dokonywania zmian. Promocje nie działają wstecz.

  26. Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.

  27. Goście apartamentu w dniu wyjazdu zobowiązani są wyrzucić śmieci do pojemników wskazanych przez obsługę.

  28. Wcześniejszy wyjazd lub późniejszy przyjazd gościa z przyczyn niezależnych od zarządcy apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty
    za niewykorzystane świadczenie.

  29. Cena za pobyt liczona jest od łącznej ilości osób przebywających w apartamencie podczas całego pobytu.

  30. Jeśli życzą sobie Państwo fakturę za pobyt konieczne jest poinformowanie o tym przy dokonywaniu rezerwacji oraz podanie nazwy i numeru NIP firmy. W przeciwnym wypadku z uwagi na obowiązujące przepisy prawa wystawienie faktury po wymeldowaniu nie będzie możliwe. Rachunki i faktury za pobyt wydawane są na życzenie klienta i wysyłane na wskazany adres do 7 dni od daty wymeldowania.

  31. Obsługa apartamentu lub obsługa serwisowa posiada dodatkowy komplet kluczy, w przypadku nagłych awarii, usterek może wejść do apartamentu w celu ich napraw podczas nieobecności gości w apartamencie.

  32. Do ceny całkowitej rezerwacji może zostać doliczona opłata rezerwacyjna w kwocie nie większej niż 89 zł, w zależności od lokalizacji obiektu i wielkości apartamentu.

  33. Ze względu na dokonywanie w apartamentach bieżących remontów (odświeżających lub naprawczych) oferta przedstawiona na zdjęciach może nieznacznie odbiegać od rzeczywistości pod względem kolorystycznym i designu. Przedstawiona oferta powinna być natomiast zgodna z zapewnianym w niej rodzajem wyposażenia w apartamencie.

  34. Rezerwacje bez ryzyka - wszystkie rezerwacje dokonane od dnia 15.04.2020 r do odwołania, mogą zostać odwołane bez ryzyka utraty kosztów na 10 dni przed przyjazdem. W przypadku anulacji rezerwacji bez ryzyka w terminie, o którym mowa powyżej, zadatek może zostać przeniesiony na inny termin lub zwrócony w pełnej kwocie na konto klienta. Dotyczy rezerwacji terminów między 01.05.2020 r. a 17.07.2020 r.

  35. Bony turystyczne realizujemy na podstawie numeru oraz kodu bonu przesłanego przez gościa na adres zakopaneapartamenty@gmail.com najpóźniej do 24 godzin przed rozpoczęciem pobytu. Bon realizuje obsługa klienta Zako Apartamenty kontaktując się telefonicznie z gościem. Do realizacji bonu niezbędny jest kod SMS przesyłany przez ZUS w trakcie rozmowy. Kwoty pobrane z Bonów są bezzwrotne. Bony turystyczne realizujemy tylko do rezerwacji pochodzących ze stron należących do Zako Apartamenty s.c.

 

www.ZakopaneApartamenty.pl

www.ZakopaneApartamenty.net.pl     

email: zakopaneapartamenty@gmail.com

 

BIURO: Zako Apartamenty ul. Nowotarska 25 34-500 Zakopane : tel. +48 660 999 111, +48 18 20 010 84, +48 603 091 780

 

 

 

Szukaj apartamentu po nazwie

Ostatnio Polecamy

Lokalizacja apartamentów

APARTAMENTY

Apartamenty w Krakowie

Karta Podhalańska

Po przyjeżdzie do nas odbierz bezpłatną KARTĘ PODHALAŃSKĄ


Karta Podhalańsja

Zapis na Newsletter

Facebook

Kompleksy Apartamentów

POD NOSALEM

POD NOSALEM

Pokoje 5 Max osób 12
ROCKUS Superior

ROCKUS Superior

Pokoje 14 Max osób 28
BUTOROWY RESIDENCE

BUTOROWY RESIDENCE

Pokoje 8 Max osób 16
DOLINA RESORT

DOLINA RESORT

Pokoje 16 Max osób 40
SIENKIEWICZA - centrum

SIENKIEWICZA - centrum

Pokoje 15 Max osób 33
KRUPÓWKI

KRUPÓWKI

Pokoje 10 Max osób 22
Wspieramy budowę szkoły w Afryce
VIVA MARIA

VIVA MARIA

Pokoje 4 Max osób 9
LIPTOWSKIE HALE

LIPTOWSKIE HALE

Pokoje 14 Max osób 30
SMREKOWA LUX

SMREKOWA LUX

Pokoje 26 Max osób 58
OAZA

OAZA

Pokoje 110 Max osób 238
DOMKI TATRA LUX

DOMKI TATRA LUX

Pokoje 16 Max osób 32
ZOBACZ GIEWONT

ZOBACZ GIEWONT

Pokoje 18 Max osób 36
WILLA VERA - centrum

WILLA VERA - centrum

Pokoje 6 Max osób 13
ORKANA - centrum

ORKANA - centrum

Pokoje 19 Max osób 41
POLANA SYWARNE

POLANA SYWARNE

Pokoje 16 Max osób 36
BIAŁY POTOK

BIAŁY POTOK

Pokoje 14 Max osób 28
KIERPCÓWKA

KIERPCÓWKA

Pokoje 22 Max osób 52
ZA STRUGIEM

ZA STRUGIEM

Pokoje 5 Max osób 10
SNOWBIRD

SNOWBIRD

Pokoje 4 Max osób 10
GRANITICA

GRANITICA

Pokoje 15 Max osób 30
REZYDENCJA KARPIELÓWKA

REZYDENCJA KARPIELÓWKA

Pokoje 28 Max osób 63
POD GIEWONTEM Lux & Spa

POD GIEWONTEM Lux & Spa

Pokoje 8 Max osób 17
SMREKOWA

SMREKOWA

Pokoje 56 Max osób 124
SZKOLNA

SZKOLNA

Pokoje 13 Max osób 26
SZYMOSZKOWA

SZYMOSZKOWA

Pokoje 5 Max osób 10
TATRA VIEW

TATRA VIEW

Pokoje 18 Max osób 37
ANTAŁÓWKA APARTMENTS

ANTAŁÓWKA APARTMENTS

Pokoje 18 Max osób 38
DOM TATRA APARTAMENTY

DOM TATRA APARTAMENTY

Pokoje 11 Max osób 25
TOP

TOP

Pokoje 8 Max osób 19
KIRY

KIRY

Pokoje 8 Max osób 12
CHATA POD REGLAMI

CHATA POD REGLAMI

Pokoje 12 Max osób 26
DEJA VU

DEJA VU

Pokoje 6 Max osób 11
DOMKI CZAJKI

DOMKI CZAJKI

Pokoje 8 Max osób 16
KRZEPTOWSKIEGO

KRZEPTOWSKIEGO

Pokoje 52 Max osób 112
WILLA MARTA

WILLA MARTA

Pokoje 10 Max osób 15
OSADA GUBAŁÓWKA

OSADA GUBAŁÓWKA

Pokoje 17 Max osób 36
BYSTRA WODA

BYSTRA WODA

Pokoje 10 Max osób 20
BUTOROWY CZAJKI

BUTOROWY CZAJKI

Pokoje 8 Max osób 12
STYLOWE

STYLOWE

Pokoje 14 Max osób 32

Kontakt

Zako Apartamenty s.c.
ul. Nowotarska 25
34-500 Zakopane

 
 
 
 
     +48 18 20 010 84 
     +48 603 091 780

 
Zadatek lub opłatę za pobyt możesz zapłacić tutaj:
NAZWA APARTAMENTU i termin

 

Jesteśmy uczestnikiem Programu 
RZETELNA Firma